środa, 4 kwietnia 2012

Powracam!

Hej dziewczyny!
Przepraszam, że nie zrobiłam recenzji pędzli jak obiecałam i, że w ogóle mnie długo nie było ale jestem baaardzo zajęta ponieważ w lipcu wychodzę za mąż i skupiłam się na planowaniu. Tak tak, stanę się żonką dokładnie 21 lipca i powoli dobada mnie stres i wrażenie, że nic nie jest zrobione.

Dziś w końcu zamówiłam z moim narzeczonym zaproszenia na nasz ślub:)
Oto jak będą wyglądały nasze zaproszenia:


A oto link do owych zaproszeń jakby ktoś był zainteresowany:): http://allegro.pl/eleganckie-zaproszenia-slubne-i2239804221.html

Zdecydowaliśmy się na kolor różowy ze względu na to, że róż będzie kolorem przewodnim (wiem wiem, oklepane, ale tak jakoś wyszło:)). I myślę o bukiecie w akcentach różu i fioletu.
Np.:


Taki bukiet też mi się podoba:


Jeśli macie jakieś propozycje to chętnie ich wysłucham:)

Buziaki:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz