środa, 4 kwietnia 2012

Odkrycie!

Dokonałam odkrycia! W sumie to może nie jest jakieś niewiadomo jak wielkie odkrycie, ale dla mnie jest to super sprawa! A mianowicie, sklep internetowy http://kosmetykomania.pl/ udostępnił nam paletki Sleek'a z limitowanych edycji! Czyli dostępne są paletki, które są już trudniejsze do zdobycia ze względu na to, że są limitowane. Na ebay'u ceny niektórych takich paletek są masakryczne.
Jestem ogromną fanką paletek Sleek'a i na pewno się skuszę, na te których jeszcze nie mam.

Np. Good Girl:

Bohemian:


Circus:



Paraguaya:

I jest jeszcze kilka innych, ale nie będę wstawiać wszystkich palet z serii limitowanej.
Cena jest na prawdę kusząca, bo paletka z 12 cieniami kosztuje 28.90 złotych! Daje nam to ok 2.40 zł za cień, więc na prawdę warto a dodatkowo cienie są super napigmentowane i bardzo dobrej jakości:)

A więc dziewczyny polecam! Żałuje tylko, że nie jest dostępna paletka Sleek Safari:(

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Śliczne kolory, ale mi najbardziej podobają się Paraguaya. ;) Wpadnij do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mi się podobają :P

    OdpowiedzUsuń